Ofte stilte spørsmål


Bank Norwegian App

Med appen fra Bank Norwegian får du tilgang til alle banktjenestene dine - der du er og når du trenger det. Innlogging gjøres raskt og enkelt med en personlig kode eller ved bruk av fingeravtrykk/ansiktsgjenkjenning.
Appen kan benyttes av alle kunder som har Norwegian-kortet, sparekonto eller forbrukslån. Den er tilgjengelig for både Apple- og Android-enheter.
Du laster ned appen på din mobilenhet fra App Store/Google Play-butikk. Etter at appen er lastet ned, må du først aktivere den ved å bruke din BankID for innlogging. Når dette er gjennomført, kan du velge om din faste innlogging skal være ved bruk av personlig kode eller fingeravtrykk/ansiktsgjenkjenning.
Dersom enheten din tilbyr ansiktsgjenkjenning velger du fingeravtrykk som innloggingsvalg. Enheten vil automatisk tilpasse seg dette. Klikk her for å laste ned appen.
Dersom du ønsker å endre innloggingskoden din, må du avinstallere appen og laste den ned på nytt. Appen må aktiveres på nytt ved bruk av BankID.
Dersom du har sperret innloggingen din, må du avinstallere appen og laste den ned på nytt. Appen må aktiveres på nytt ved bruk av BankID.
MinSide er lik på alle enheter. Det betyr at du får tilgang til de samme funksjonene i appen som ved innlogging på PC eller nettbrett.
Dersom du skulle være uheldig og miste telefonen, kan du sperre appen ved å logge inn på MinSide, klikke på «Annet» og «App». For å sperre appen, klikk på «Sperr» ved riktig enhet. Videre må du huke av for at du ønsker å sperre appen, samt trykke på «Bekreft». Eventuelt kan du kontakte vår kundeservice per e-post: kunde@banknorwegian.no.

Tilbake til oversikten