Ofte stilte spørsmål


Signering og legitimering ved nytt lån

Her finner du hjelp til hvordan du kan signere lånesøknaden og legitimere deg elektronisk med BankID.

Har du BankID-brikke utstedt fra en norsk bank kan du velge å signere Gjeldsbrevet elektronisk, se brukerguide
Alternativet er å signere med BankID på mobil, se brukerguide for hvordan du går frem.

Signering med BankID eller BankID på mobil er eneste signeringsmulighet.

Har du problemer med BankID-signering, gå til spørsmål og svar.
Medsøker vil motta en egen e-post med en lenke til BankID-signering. Det er derfor viktig at medsøkers e-postadresse blir registrert i søknaden.
«Feil data er tastet inn». Denne feilmeldingen er vanlig å få dersom du ikke har inngått en BankID avtale med din bank. Vennligst kontakt din dagligbank for å inngå avtale om BankID.

«BankID kan ikke benyttes på denne maskinen». Denne feilmeldingen gjelder nettleseren din. Dersom du benytter Internet explorer kan du forsøke å slette nettverkskapsler. Dette gjør du ved å gå gjennom verktøy/tools - slett leserlogg. Dersom dette ikke fungerer må du forsøke å gjennomføre signeringen i en annen nettleser.

Ved andre feilmeldinger, vennligst ta kontakt med oss på signering@banknorwegian.no.

Tilbake til oversikten