Ofte stilte spørsmål


App

Her finner du informasjon om appen fra Bank Norwegian.

Med appen fra Bank Norwegian får du tilgang til alle banktjenestene dine - der du er og når du trenger det. Innlogging gjøres raskt og enkelt med en personlig kode eller ved bruk av fingeravtrykk/face scan.
Appen kan benyttes av alle kunder som har Norwegian-kortet, sparekonto eller forbrukslån, og er tilgjengelig for både Apple og Android-enheter.
 
Du laster ned appen på din mobilenhet fra App Store/Google Play-butikk. Etter at appen er lastet ned, må du først aktivere den ved å bruke din BankID for innlogging. Når dette er gjennomført, kan du velge om din faste innlogging skal være ved bruk av personlig kode eller fingeravtrykk.
Dersom enheten din tilbyr Face Scan velger du fingeravtrykk som innloggingsvalg. Enheten vil automatisk tilpasse seg dette. Du laster ned appen vår her.
Dersom du ønsker å endre innloggingskoden din, må du avinstallere appen og laste den ned på nytt. Appen må aktiveres på nytt ved bruk av din BankID.
Dersom du har sperret innloggingen din, må du avinstallere appen og laste den ned på nytt. Appen må aktiveres på nytt ved bruk av din BankID.
Nettbanken er lik på alle enheter. Det betyr at du får tilgang til de samme funksjonene i appen som ved innlogging på PC eller nettbrett.
Dersom du skulle være uheldig og miste telefonen, kan du sperre appen ved å kontakte vår kundeservice per e-post: kunde@banknorwegian.no.

Tilbake til oversikten