Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
Logg inn
KredittkortLånSparingForsikringerKundeserviceOm oss

Hva gjør jeg hvis jeg er oppnevnt som verge for en med kundeforhold hos dere?

Har du blitt oppnevnt som verge hos Fylkesmannen for en med kundeforhold hos oss, må du sende følgende dokumentasjon per post:

  • Vergefullmakt (Ikke send oss originalen, men en rett kopi)
  • Rett kopi av legitimasjon (dersom du ikke selv er kunde hos oss)
  • Din kontaktinformasjon:
    • Mobilnummer
    • E-postadresse
    • Adresse

Når vi har mottatt nødvendig dokumentasjon kontakter vi deg på telefon eller per e-post.

All kommunikasjon som gjelder kundeforholdet foregår i hovedsak elektronisk via meldinger i nettbank (MinSide), e-post, SMS eller andre digitale kommunikasjonskanaler. Det er kun kunden som har mulighet til å logge inn i nettbanken (MinSide).

Vi ber deg om å spesifisere hvilken informasjon du trenger i din henvendelse slik at vi enkelt kan behandle din forespørsel.

Dokumentasjon må sendes per post til følgende adresse:

Bank Norwegian – en filial av NOBA Bank Group
Postboks 110
1325 Lysaker
Norge