Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
Logg inn
KredittkortLånSparingForsikringerKundeserviceOm oss

Jeg får opp "adgang nektet" ved innlogging. Hva gjør jeg?

Dersom du får feilmelding «Adgang nektet» så vil problemet ofte løses med å slette midlertidig filer i nettleseren.

Følg anvisning på hvordan du utfører dette i nettleseren:

Internett Explorer:
Gå til Verktøy/Tools under adressefeltet. Velg Slett leserlogg/Delete Browsing History.
Hak av Midlertidige Internett filer/Temporary Internet Files og Informasjonskapsler/Cache (det er kun disse to som man trenger å slette).
Klikk deretter Slett/delete.

Safari:
Gå til Safari og velg deretter «tøm buffer» og bekreft tilslutt at du ønsker å tømme buffer.
Dersom du ikke finner valget Tøm buffer i menyen, betyr dette at du har en nyere versjon av Safari hvor Apple har fjernet denne funksjonaliteten. Du kan forsøke å starte Safari på nytt ved å klikke på Safari øverst til venstre og velge avslutt safari i menyen.
Om du fremdeles opplever problemer, kan du nullstille nettleseren ved å klikke på Safari øverst til venstre, deretter nullstill safari og igjen bekrefte at du vil nullstille Safari.

Mozilla Firefox:
Gå til Verktøy/ Tools under adressefeltet. Velg Slett nylig historikk/Delete Browsing History.
Hak av Midlertidige Internett filer/Temporary Internet Files og Informasjonskapsler/Cache (kun disse to som man trenger å slette).
Klikk deretter Slett nå/Delete.

Google Chrome:
Klikk på symbolet (tre streker) øverst til høyere og velg deretter logg/history. Klikk på knappen Slett alle nettleserdata/clear browsing data. Velg the past day/tidenes morgen og huk av Midlertidige Internett filer/ Temporary Internet Files og Informasjonskapsler/Cache. Klikk deretter Slett leserlogg/clear browsing data.