Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
Logg inn
KredittkortLånSparingForsikringerKundeserviceOm oss

Klagebehandling

Vi jobber kontinuerlig for at du som kunde skal være fornøyd med oss. Dersom dette ikke er tilfelle ønsker vi å få vite om det. Kundeservice skal kunne løse de fleste problemer, men dersom du ønsker å klage på vår håndtering av saken din skal du kunne gjøre det.

Før du sender en klage:

  • Ta kontakt med kundeservice og forsøk å løse saken der. Dersom du ønsker å klage direkte til klageansvarlig hos oss, send en e-post til klage@banknorwegian.no.
  • Dersom klagen gjelder forsikring, ta kontakt med det aktuelle forsikringsselskapet. Alle forsikringsselskaper har en egen klagenemnd.
  • Dersom klagen gjelder en flybillett eller flyreise, ta direkte kontakt med flyselskapet.
  • Dersom klagen gjelder CashPoints på flyreise eller spesialtilbud fra Reward, ta direkte kontakt med Norwegian Reward.